Korona 2.0

péntek - szeptember 04, 2020 • Dodich
0 komment

Soha jobbkor nem hozhatnák be újra a határátlépési korlátozásokat, mint most. a

Hivatalos forrást még nem sikerült találnom róla, de több helyről is hallottam, úgyhogy azt gondolom tényleg igaz lehet, amit olvastam. Szeptember 1-től újra nem léphet be külföldi állampolgár, a magyarok meg csak a 2 hetes karantén vállalásával jöhetnek haza. Ezzel egyébként nem is lenne baj, bár nem most kellene ilyeneket bevezetni, hanem az elejtől fogva, de mindegy, Szóval egy bajom mégis csak lesz belőle, habár én egyik kategóriába sem tartozom. Munkahelyemen kikötötték, ha külföldi emberrel találkozik valaki, annak is saját szabijára vállalni kell a 2 hetes karantént. Nálam a bökkenő ott kezdődik, hogy nincs már 10 nap szabim. Persze akkor lenne fizetés nélküli vagy valami. De anyum is most jönne haza a napokban. Sajnos neki muszáj bizonyos indokoknál fogva sürgősen hazajönni. Abban reménykedem, hogy 31-ig hazaér, akkor legálisan kibújhatok a karanténos dolog alól. 
Tisztában vagyok vele, hogy ez nem játék stbstb.. de a rossz helyzetben muszáj a kevésbé szarabbat választani. 

Azért plusz pontként könyvelhetjük el, hogy az eddigi piros, zöld meg nemtudom én milyen színekre veszélyességi szint szerint besorolt országok közül egy zöld országbl fog jönni, szóval eleve csekélyebb az esélye, hogy hazahoz bármit is. És a vizsgálatait is csak a korona teszt ellenében fogják megcsinálni, nyilván. Úgyhogy bizonyíték is lesz róla, hogy nem beteg.

Nem igazán tudom ebben a helyzetben mi lenne a helyes.. senki nem teheti meg, hogy otthon ül 2 hétig.. sem a saját, sem a munkája szempontjából. Én legalábbis biztosan nem.

Címkék:


vissza ELŐRE