BalatON

vasárnap - augusztus 23, 2020 • Dodich
0 komment

 2020 nem épp az az év, amiben bármi jóra is számítottam, de meg kell mondjam talán jobban nem is alakulhatott volna a nyaralásunk.

Már nagyjából indulás előtt 2 héttel nézegettem, hogy milyen időnk lesz.. tudtam, hogy feleslegesen, kb. 5 percenként változik az időjárás egész nyáron.. de nem baj azért csak túráztattam magam. Izgultam is, mert javarészt rossz időt mondott arra az 5 napra. És ugyan még év elején foglaltam a szállást, de a kritériumaink mint pl. a szépkártyás fizetés és a kutyabarát szállás nagyon leszűktette a lehetőségeinket. Az utolsók között foglaltam, ami még nem egy kisebb vagyon volt. Sőt. Igazából 40.000.-ből megvolt a szállás. Végül a kutyára nem is kellett fizetnünk, nem tudom, hogy miért, ilyenről nem volt szó. Mindegy is.

Ja és azt már ne is említsem, hogy augusztus 20-i ünnep miatt akartam a balcsira menni, közel a parthoz megszállni, majd a "drága" miniszterelnök bejelenti, hogy sehol semmi, csak korona... köszi..

Tehát az első nap úgy terveztük, hogy viszonylag korán indulunk, hogy ne legyen meleg még. A kocsiban nincs légkondi. Így legalább hamar fel is érünk, simán lesz egy fél napunk fürdeni. Rögtön a kutyás strandra mentünk. Volna. Közben szépen beborult, ahogy odaértünk el is kezdett esni az eső. Nem volt vészes, és szerencsére hideg is csak annyira, hogy jól esett, tudtunk sétálni, körbe néztünk egy kicsit. Bár azért tömeg így az esőben is volt rendesen. De hát ez a Balaton. 
Ja amúgy szerintem már nem is annyira pörgős. Nem tudom ez köszönhető e annak, hogy felnőttem, vagy hogy voltam már épp elégszer, és még tömeg is volt azért, szóval szerintem nem a korona miatt van ez. Nem is tudom, egyszerűen már uncsi nekem.
Majd délután kisebb bökkenők után el tudtuk foglalni a szállást, és megint csak sétálgattunk a környéken. Így ennyi volt az első napunk.

A többi nap szerencsére egyre melegebb és melegebb lett. Minden délelőttöt a kutyastrandon kezdtünk. Aztán délután meg különböző városokba mentünk körülnézni, hajókázni.

És szerencsére csak ahol megszálltunk, ott nem volt semmi 20-án, minden környező városban volt valami, és nagy távokat sem kellett megtenni. Ugyhogy voltunk kirakodó vásárban, vursliban, óriáskeréken, és még tüzijáték is volt.
Tömeg az pont akkora volt, hogy még elviselhető. Parkoló is volt mindig viszonlag közel, el lehetett férni, sorban is csak pont annyit kellett állni, hogy éhes legyél mire oda érsz. :D
Úgyhogy nagyon nagy szerencsénk volt, kaptunk 4 meleg napot, megkaptam az augusztus 20-ámat is.

Utolsó nap volt egy kisebb mellényúlásunk. Délelőttöt akkor is a kutyastrandon kezdtük, és hát mi naívak gondoltuk lesz helyünk Siófokon is. Hát nem volt. xD ott aztán volt embertömeg rendesen... mentünk néhány kört, hátha szerencsénk lesz, és épp kiáll valaki, de sajnos nem. 
Pedig szerintem Siófok is inkább egyre lejjebb megy. Semmi nincs ott, ami máshol ne lenne. A Petőfi sétányon is jóformán túlárazott kajáldák és koktélbárok..
Fogtuk magunkat és elindultunk haza. Így is este lett mire haza értünk.

Összességében hála isten egy csodás nyaralás sikeredett belőle. 


Címkék: , ,


vissza ELŐRE