Ágy project 2

szombat - július 11, 2020 • Dodich
0 komment
Végre valahára kész lett a raklap ágyunk. Vagyis még nincs 100%-osan kész, de használatban van.

Valahol ott tartottam az előző résznél, hogy a raklap darabok le lettek csiszolva, és padlószönyeg lett az aljukra ragasztva. Ezután le lett csiszolva és festve még 4 db a második szinthet. Amint ezek készlettek és megszáradt a festék behurcolkodtunk a hálóba, szépen egymásra raktuk, rá a matrac (és a matrac alá is padlószőnyeg de nem ragasztottuk le).
Így használtuk jó pár napig, de szerettem volna neki háttámlát. Az előző ágyunkat fordítva sikerült összerakni és ahol hozzá értünk a falhoz elszíneződött. Annyira nem vészes a dolog, ráadásul az ágy kb csak azon a helyen tud lenni, úgyhogy mindig takarásban van, de akkor is.

Viszonylag nagy kihívás volt megalkotni a háttámlát. Egyrészt mert nem maradt normális raklap, másrészt nincs semmi komolyabb szerszámunk amivel méretre lehetne vágni vagy csiszolni stb. Ebből adódóan a két fél raklap teteje nincs egymagasságban, ami miatt nem tudunk rá parkettát fúrni, hogy nem menjen be por, és polcnak lehessen használni.

Ja és a háttámlát a maradék parkettával fedtük be. Így elég jól néz ki, illik a szobába. Maga a raklapok színe annyira nem tetszik, fa ápolval lett lekenve, és kicsit sárgás lett, ami szín nincs a szobába és nem is kéne, gondoltam átfestem fehérre valamilyen formában de annyira nem tartom fontosnak, hogy most ezzel is babráljak még.

Jyskben vettem még karácsony tájékán egy fényfüzért, mondván valahova majd csak jó lesz. Igen ám de nem néztem, hogy csak másfél méter hosszú, ráadásul ez az össz hossza a kapcsolóval együtt, szóval a világító része még rövidebb. De végül az ágytámlán találtunk neki méltó helyet, fel is lett szögelve.
Az aljába a kis 'fakkokba' pakolni is lehet, a rajlapjaimat és súlyokat már be is raktam.

Úgyhogy elkönyveltem, az ágy készen van. Apróbb fejlesztéseket biztos fogok még csinálni rajta, sosem tudok megülni a seggemen. De most egyenlőre itt a vége.

Címkék:


vissza ELŐRE