Zűr és zavar ?

péntek - május 29, 2020 • Dodich
0 komment
Valószínű enyhén zavaros lesz ez a poszt .. még magamban sem tudom értelmesen megfogalmazni. Mostanában egyre többször jönnek elő napközben olyan érzések, amit álmomban éreztem, vagy rögtön utána a felkelés pillanatában. Néha szoktam olyan kellemes ez álmodni - de ha most megveszek sem tudok felidézni egyet sem, sajnos hamar felejtődik a történés -ami után megmagyarázhatatlan érzés lesz úrrá rajtam, de abszolút pozitív. Úgy tudnám valahogy leírni, hogy felemelő érzés de a valóságban még semmi nem váltotta ezt ki belolem. Ez csak az álmaim következtében léteznek. Viszont amikor erzem az olyan mesebeli, és amint elmúlik szinte sóvárgok utána, probalom vissza idézni az álmom.

Mostanában egyébként egyre többet álmodom,  hogy van egy kisbabánk. Ma este is azt álmodtam és azt a csodalatos érzést egyszerűen nem lehet megfogalmazni amit éreztem. Talán ha majd valósággá válik akkor fogok valami hasonlot érezni. 

Címkék: ,


vissza ELŐRE