Muszáj volt...

vasárnap - május 03, 2020 • Dodich
2 komment
A helyzet a következő: Nagyon nagyon mérges vagyok most de fogalmam sincs, hogy kire. Tegnap este kódoltam egy kicsit gportálon, ezt a kinézetet akartam oda átvarázsolni, úgy döntöttem adok még egy esélyt annak a helynek. Azt tudni kell rólam, hogy nem vagyok egy nagy kódmester, html-ben már évek óta szerkesztgetek, vagyis inkább átírok, nulláról egyik kódnyelven sem tudok felépíteni egy vlamire valót. Szóval html-ben már vagy 10 éve ügyködöm, a css-ben is azért már évek óta. Fóleg mert egy normál embert html-nél is főként css-ben kódol, sokkal több mindent meg lehet valósítani vele. Na de a lényeg, hogy azért egy nagyon alap ismeretem minkettőhöz van, és én alapból úgy írok át, hogy apránként. Megírom a fejlécet, a középsőmodult, a linket stb. és szépen szakaszonként rámentek, hogy ha valamit elrontok tudjam visszavezetni, hogy mi és hol. Általában az olyanoknál nehezebb visszavezetnem, mint pl. ha ráviszem az egeret fokozatosan változzon a link színe, ilyesmi. És tegnap ami felnyomta a pumpát bennem az az, hogy pont a linkkel vacakoltam, mikor az egész oldalamat átrendezte... pedig semmi mást nem írtam át, csak a linkeket. Na mindegy, törlés és vissza a kezdetekhez, mivel csak az alap kd volt lementve, időközben amiket sikeresen átírtam külön nem mentegettem el, a legutolsót mindig rámentettem az előzőre. Aztán mikor az eredeti css-t visszatöltöttem és az oldalon semmi nem változott.. elegem lett.. rengeteg időt vett igénybe már csak az, hogy gportálra fel kell tölteni egy txt file-t, majd annak a linkjét bemásolni az adott helyre, nemhogy menne kvzi online, mint pl itt, vagy tumblr-ön... Egy szó, mint száz elegem lett.. Ráadásul pont előtte posztoltam egy dillemázom bejegyzést, hogy váltsak hostot vagy sem, valaki érveljen valami mellett vagy ellen.
Na mondom ma nagy lobbal neki is állok, és ha most ezt sikerül összehozni, akkor maradok ott. Szívem szerint maradnék még most is de állandoan kidegel az szar... és bár fogalmam sincs, hogy kell itt menübe rakni oldalakat, létre hoztam egy oldalt, amit eleve megnyitni sem tudok.. de ma annyira felidegesített a gportál.. hogy inkább ezt választom..egyenlőre. Szóval ma nagy hévve neki akarok állni, mikor nem tölt be semmi...vagyis annyi töltött be az oldalamból, ami tegnap ta itt volt, és így ennyi.. más menüpont, hozzászólások semmi sem akart betölteni. Előszőr azt hittem megint a gépem a szar vagy a net.. aztán látom, hogy a sidebar képe itt sem akar betölteni, mire leesett, hogy az gportálról volt átlinkelve. Gondoltam várok egy napot hátha tényleg csak az én cuccomban van valami gixer... de kétlem. Egyik eszközről sem tölti be azt az oldalt... és mivel ez megvan, ott meg kéne újat csinálni.. most ez lett az egyszerűbb megoldás. Lehet legbelül vártam valamit, ami majd megkönnyíti a választást. Ezt most elkönyvelhetjük "annak a valaminek".

Szívfájdalmam is van azért a dologban. GP-n úgy indult újra idén a blog, hogy egy kis közösségments szerű dolgot kezdtem el csinálgatni. Semmi konkrétum nem volt a kezemben, csak, hogy szeretnék egy olyan közösséget létrehozni, egy oylan közösségben lenni, ahol tudjuk, hogy van a másik, nem csak egyedül a vakvilágba posztolgatok. Valószínű egyébként csak nekem nem volt ilyen közösségem, hisz huzamosabb ideig sosem tartott ki az inernetes létem. De most úgy jó lett volna valami ilyesmit csinálni. Viszont a fentebb említett "dilemmás" poszt alatt volt egy komment, hogy azért, hogy egy normális, aktív közösség legyen GP-n nem biztos, hogy csak a bloggereknek kéne tenni, hanem magának a hostnak is aktívabbnak kéne lennie. És igaza van.

Nem tudom mi lesz a vége, maradok itt vagy visszamegyek. Vagy egyáltalán akarom e ezt az egészet. És rendes oldalként sem fog funkcionálni egy darabig. Próbálok segítséget keresni, valaki oldja meg nekem, hogy lehessen menüpontom.. addig pedig csak a bejegyzéseket fogom írogatni.

Címkék:


ELŐRE