A nagy ágy project 1

vasárnap - május 10, 2020 • Dodich
2 komment
Az elmúlt hónapokban ha nem volt 5 különböző fekhelyünk, akkor egy sem, és direkt írtam fekhelynek, mert ágynak nem mindegyik volt nevezhető. Újonnan ágyat nem akartam venni, használtan meg nem találtam olyan állapotút, amit még elfogadnék. Megvoltak a fix méretek, hogy nagyon minimum 160 cm széles és 200 cm hosszú legyen. De akkor meg matraccal együtt nem találtam, külön meg nem szerettem volna venni, kitudja mikor találok olyan matrcot, ami jó méret és kényelmes is, vagy forítva. Úgyhogy a méret mellett fix volt az is, hogy együtt kell a kettő. Aztán annyira megelégeltem a dolgot az árakat látva, hogy eldöntöttem raklap ágyat fogunk csinálni. Na de akkor meg raklapot nem találtam... Egészen múlthétig. Egy csávó facebookon hirdetett, kép alapján egész jó állapotúakat, tizenpár darabot 900Ftért. Na mondom teszünk egy próbát, írok neki, ha sikerül elhozni de nem lesz belőle semmi akkor is csak a 10.000ft-om bánja, ha meg összejön, akkor nagyon jól jártam. Így sikerült 11 db raklapot vennem. Elmondása szerint törött, sérült nincs közte. Azért mikor odamentem kicsit csodálkoztam, annyira jó állapotban mégsem voltak. De talán egy ágyat ki tudunk belőle hozni. 8db mindenképp kell a maradék 3ból meg tudunk gazdálkodni ha egy egy lécet cserélni kellene. Arra nem is gondoltam még a csávónál sem, hogy mocskos... és nem tudom hogy lehetne letakarítani. Csiszológéppel kéne de panelban nem épp szerencés döntés. Néhol madárszaros is, kicsit bogaras (ezeket még valahogy ki kell űznöm). Csomó apróságra nem gondoltam, ami hatására raklapbl használható ágy lesz.
Jelenleg ott tartunk, hogy a 4 alsó darab szélét, amihez a lábunk érhet lecsiszoltuk, lefestettük. Ahol kellett meg lett csavarozva a fa. És az aljára lett padlószőnyeg ragasztva, hogy ne karcolja a parkettát.  Hogy a továbbiakban még mit fogunk csinálni rajta azt pontosan nem tudom, út közbe találódik ki a következő lépés.

Címkék:


vissza ELŐRE